Hodnocení obchodu
H
Hans
Pro příště bych doporučil zkontrolovat prisiti knoflíků.Dvě až tři nite na knoflík fakt nestačí.
I.Ber.
Toto byl první nákup v obchodě. Zboží dorazilo rychle a v pořádku. Jsem s ním max. spokojená a mohu ostatním jen doporučit:-)
I
inka
ok
V
Vaitová
Super obchod -doporučuji
J
Janny
Doporučuji a chválím obchod. Skvělá a rychlá spolupráce.
E
Eva
Velice dobrý obchod,s výborným zbožím,slušné jednání se zákazníky na úrovni.
R
Romana
Zboží(barva)odpovídá,ceny super,velký výběr,přehledné stránky
P
petr
tento obchod doporučuji
rychlost vyřízení objednávky a dodání zboží
M
Marion
Moc spokojena,děkuji
T
Tomáš
Předem mé recenze musím konstatovat, že se jedná o nejhorší e-shop se kterým jsem se žel bohu měl tu smůlu setkat. Všechny nakupující musím upozornit, že pokud budou mít tu smůlu a zboží jim nedojde v pořádku, nemají šanci s úspěšnou reklamací, která bude zamítnuta z důvodu, které jsou proti občanskému zákoníku. V případě, kdy arogantní zástupce myslí, že je v právu, bude s Vámi situaci řešit stylem „uznejte svoji chybu a neotravujte nás“, kde Vám odepíše emailem obratem. Při reklamaci lze očekávat nejen porušení slušných mravů, ale spoustu zbytečných naschválů (např. zaslaná výzva k odeslání zboží, kde slibují výměnu velikosti. Toto zboží jsem odeslal ihned druhý den bez zbytečného odkladu. Balík následně poslali zpět se zamítnutím reklamace z důvodu nedodržení lhůty pro zaslání??!!!). Při 1. nákupu v zaslaném balíku platbou předem chyběla jednu položka, která byla skladem. Nikdo mě o skutečnosti neinformoval, balík byl zaslán neúplný a peníze za chybějící kus nikdo nezaslal až po mé urgenci. Po nedávné zkušenosti jsem již přesvědčen, že zatajená informace byla úmyslná. Při 2. nákupu 2 položky zboží měli úplně jinou velikost mimo jejich vlastní tabulky (uvedené tolerance +/- 2cm je opravdu výsměch). Šortky jsem žádal vyměnit z L na S protože jejich velikost byla skutečně obří! Nasledovalo: - žádost o zahájení reklamace (pouze výměna zboží za jinou velikost) - žádná odpověď (pouze zdržovací manévr) - další žádost o výměnu z mé strany - odpověď obchodu: Poslat zboží na jejich adresu, zboží bude vyměněno - druhý den zboží zasláno - obchod odeslal zboží zpět z důvodu pozdního zaslání - následovala emailová diskuze, kde jednatel se snaží „vykroutit“ ze svých závazků pro chybějící obal u jedné položky (ačkoliv jsem chtěl pouze zboží vyměnit), zahájení reklamace mělo být poštou namísto emailem (zde jsem zjistil, že reklamace se musí řešit poštovní korespondencí z důvodu razítka podání – email nestačí, ačkoliv celá transakce je jím řešena) nebo že si za špatně velikost zboží můžu sám. - Já jsem se pokusil situaci řešit reklamací (velikost neodpovídala vůbec popisu, nejednalo se o moji chybu) a když jsem obchod upozornil, že celou dobu zboží reklamuji obchod semnou přestal komunikovat, protože zde už nemohl uplatnit argument zaslání do 14 dnů Ponaučení: Pokud chcete přes tento e-shop opravdu nakupovat NIKDY nevěřte přiloženým tabulkám. Prostě jen doufejte, že přijde správné. Pokud nesedne a bude se lišit (např. o pouhých 17cm na délce jako v mém případě) máte s velkou pravděpodobností smůlu, protože se bude jednat pouze Vaší vinu. Zkuste ihned odeslat poštovní dopis o zahájení reklamace nejlépe doporučeně (email není uznatelný). V případě, že budete mít štěstí a vůbec dostanete odpověď, neradujte se, protože balík dostanete tak, jak jste ho zaslali!
1
Předchozí stránka
474